همکاری دو غول ساخت موسیقی بازی در اساسینز کرید والهالا

تعداد کمی از بازی های ویدیویی به اندازه Assassin’s Creed بلند پروازانه بوده است. در طول تقریباً دوازده بازی در 13 سال ، این بازی مخاطبانش را از سراسر جهان گرفته است و از آنجا که یک بازی حماسی موسیقی متن حماسی را می طلبد ، موسیقی آن همیشه عالی بوده است. آهنگساز پیشکسوت دانمارکی Jesper Kyd ، یک نماد صنعت موسیقی بازی است که در بسیاری از بازی های دیگر نظیر Hitman و Borderlands پروسه ساخت موسیقی را هدایت کرده است ، در چهار نسخه اول مجموعه ، پیشگام مدیریت صداگذاری Assassin’s Creed شد. Sarah Schachner آمریکایی ، که روی چهار نسخه دیگر از Assassin’s Creed کار کرده و رزومه خوبی دارد (از جمله کار روی موسیقی محبوب 2017 ، Origins) ، همچنین برای بلاک باسترهایی مانند Anthem و Call of Duty: Modern Warfare از دیگر کارهای شاچنر شناخته می شود. هر دو آهنگساز به دلیل ایجاد احساسات عمیق و ارزش بالای موسیقی تولید شده، در برخی از بزرگترین نسخه های عرضه شده در صنعت بازی های ویدیویی، به اندازه کافی مشهور هستند.

 

برای اینکه از جاه طلبی های Ubisoft برای Assassin’s Creed که اخیراً منتشر شده است مطلع شوید، همین بس است که بدانید، Valhalla دو سازنده مذکور را برای ساخت موسیقی این بازی کنار هم جمع کرد. والهالا که در درجه اول در نروژ و انگلیس مربوط به دوره وایکینگ ها قرار دارد ، یک بازی پیچیده از نظر فنی و روایی است که سعی دارد بسیاری از المانهای داستان سریال را در یک محیط عظیم به هم گره بزند. موسیقی آن ، که كید و شاچنر در كنار همكاری Einar Selvik (که در ساخت موسیقی سنتی محلی Wardruna ، که یک موسیقی نوردیك ریشه دار میباشد تبهر دارد) خلق كرده اند ، نشان دهنده عظمت والهالا است.

از نمونه کارهای دیگر سارا میتوان به "Frozen Lands" که اثری فوقالعاده است اشاره کرد و از نمونه کارهای قوی کید میتوان به ابداع مجدد آواز خیره کننده سریال "خانواده Ezio" اشاره کرد که فیلمی پر فروش است. همکاری این دو در کنار هم برای ساخت والهالا، یک همکاری جهانی و فوق العاده بود که استودیوی Ubisoft آن را رقم زد. این بازی در کل حدود هشت ساعت موسیقی دارد.

برچسب ها
اخبار بازی ها

نظرات (۲)

  • avatar
    sasha یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ این برنامه خیلی عالی